szerda, november 20, 2019
Text Size
Jog Cikkek

Ebben a rovatban hasznos jogi tanácsokkal, hírekkel valamint jogszabályfigyelővel segítjük az olvasókat a tudatos fogyasztói magatartás kialakítása érdekében.

Címszűrő      Tételek #  
# Cikk címe Találatok
1 Online társkereső szolgáltatást nyújtó weboldalak fogyasztóvédelmi tesztje 2019. 321
2 Játékokat értékesítő webáruházak fogyasztóvédelmi tesztje 2019. 295
3 Online ékszerüzletek tesztje 345
4 Akciók, leárazások, vásárlói megtévesztések – a fogyasztói jogérvényesítés lehetőségei 348
5 Fogyasztói hitel, biztosítások, egyéb pénzügyi viták – hova lehet menni ilyenkor jogorvoslatért? 351
6 Hova forduljon a fogyasztó, ha panasza van a kereskedőre, de nem oldódott meg az ügy? 362
7 Hibás a kivitelezés? A kivitelező köteles rá jótállást vállalni! 383
8 Elromlott a régi gázkazán vagy karóra? Húszezer forint felett kötelező jótállás van a javításra! 334
9 Mire kell ügyelni, ha a fogyasztó reklamál a termék hibája miatt? 365
10 „14 napos visszaküldés csak eredeti, bontatlan csomagolásban” – Jogszerű-e? 343
11 Könnyen pórul járhatnak a fogyasztók az interneten, ha óvatlanok! 363
12 A tizennégy napos visszaküldés alóli kivételek – mikor nem gondolhatja meg magát a fogyasztó? 311
13 Interneten vásároltunk, de nem tetszik a termék? Visszaküldhetik a fogyasztók tizennégy napon belül! 430
14 Mire jó a Vásárlók Könyve és a mi a szerepe a fogyasztói panasztételkor? 375
15 Mire figyeljen a fogyasztó, ha közszolgáltatónál tesz panaszt? A hangfelvételek ingyen kikérhetőek 370
16 Nem szolgálták ki megfelelően? A fogyasztóknak joguk van panaszt tenni! 325
17 Hány kijavítás után lehet kérni már a hibás termék cseréjét? Mennyit köteles várni a fogyasztó? 312
18 Hibás terméket kapott – mire jogosult a fogyasztó? 304
19 Köteles a kereskedő a cserére, ha nem tetszik az ajándék? 325
20 Elutasíthatja-e a webáruház a tizennégy napos visszaküldést a számla hiánya miatt? 324

1. oldal / 9

<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Következő > Utolsó >>