kedd, december 18, 2018
Text Size
Teszt

A tesztek segítségével a fogyasztók vásárlói magatartását szeretnénk tudatosabbá tenni. A tesztek a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság laborjaiban készülnek, azok eredményével a fogyasztók képet kapnak a tesztelt termékek biztonságáról, fő jellemzőiről.

altBár a vásárlás okostelefonnal még gyerekcipőben jár világszerte, a Nielsen piackutató felmérése azt mutatja, hogy árakról és termékekről növekvő számban tájékozódnak mobilról a fogyasztók. Bővebben...

Az év elején két nemzetközi turisztikai portál is díjazta a hazai szálláshelyeket. A TripAdvisor több millió vélemény alapján világ 25 legjobb szállodája közé választotta a Four Seasons Hotel Gresham Palace-t; míg a HolidayCheck.de szerint a világ 99 legkedveltebb szálláshelye között a Lotus Therme Hotel & Spa Hévíz is szerepel. A vidéki hotelek térnyerését pedig nem csak ez utóbbi bizonyítja, de az is, hogy TripAdvisor országos listáján a 24 budapesti szálloda mellé egyedüliként a tarcali Andrássy Rezidencia Wine & Spa szálloda is felkerült – ez utóbbi két hotel ráadásul ugyanazon független, magyar üzemeltető az Accent Hotel Management kezelésében van. Bővebben...

A kenyér ára 12 százalékkal ment fel a hipermarketekben, a burgonya pedig 20-50 forinttal drágább a fővárosban, mint a múlt héten. Lassan jönnek a primőrök, igaz, még nem túl olcsók.

Bővebben...

altBeindult az autó a csikorgó hidegben: elindulunk, örülünk. Viszont koszos a szélvédő, törölnénk egyet. Spricc, maszatol, és már rá is fagyott a fátyol az üvegre. Nem örülünk. Kilenc versenyző a boltokban kapható számtalanból.

Bővebben...

A vörösáruk csoportja (párizsi, virsli, krinolin, szafaládé) a mai napig az egyik legnépszerűbb termékcsoport a húsáruk között a mindennapi fogyasztásban, emiatt a fogyasztók érdeke, hogy az említett árucikkek megfelelő minőségűek legyenek. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Élelmiszer és Vegyipari Laboratóriumának munkatársai ezért részletes összehasonlító vizsgálatnak vetették alá az egyes hazai vállalkozások által forgalmazott, előbbi típusba tartozó élelmiszereket. Bővebben...

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) szerint a gyártók és a kereskedők nem ismerik teljes körűen a kerti bútorokra vonatkozó előírásokat, ezért az NFH a jövőben is szükségesnek tartja a termékek forgalmazásának ellenőrzését; a hatóság szerint magas a használati útmutatóval kapcsolatos kifogásolások száma, aránya. Bővebben...


A minősítő címkékkel ellátott gumiabroncsok júliustól már megjelenhetnek a gumikereskedőknél. Novembertől csak olyan terméket lehet forgalmazni, amelyen megtalálható a három betűből álló jelölés. Bővebben...

A filteres tea körülbelül olyan minőséget képvisel a teák között, mint a dobozos cigaretták dohánya a dohányok között: elég nehéz még csak elképzelni is, hogy rendes, jó minőségű anyag kerül a párszáz forintos dobozokba, amikor már a tisztességes középmezőnyt is jóval többért lehet eladni más formában. Hogy ez az előítélet mennyire állja meg a helyét, arra kerestük a választ a filteres fekete tea tesztben. Bővebben...

Százszázalékos narancsleveket és kisebb gyümölcstartalmú narancsitalokat vizsgáltak a fogyasztóvédők. Komoly minőségi különbségeket találtak. Bővebben...

Csemegeuborkákat versenyeztettünk. Mert van, amihez csak ez a jó, hiába istenítjük a kovászost. A nyertes a jövő héten bekerült volna a Stroganoffba, csak hogy tétje is legyen, de nem találtunk olyat, amit örömmel hozzáadtunk volna a szószhoz. Bővebben...

Az általános trend szerint minden országban három fő típus határozható meg: takarékoskodók, értékkeresők és gondtalan vásárlók. Magyarországon jelen van egy negyedik, más országra nem jellemző vásárlói kategória is, a szokások rabjai. Bővebben...

A kormányhivatalok szakemberei a hét elején kezdik meg a génmódosított szervezeteket (GMO) tartalmazó élelmiszerek ellenőrzését, amelyet Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter március 1-jén rendelt el – közölte a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM). Bővebben...

A turisták által látogatott vendéglátóhelyeken gyakorta nem figyelnek a sörök minőségére – áll egy friss felmérésben. Miután a vendégek jelentős része nem törzsvendég, a sörözők legalább 30- 40 százalékában megkárosítják a vendégeket, mert nem megfelelően csapolnak. Vizezni ugyan képtelenség, de sok a szennyezett sörcsap és a túlzott szénsavazás - írja a Privátbankár . Bővebben...

További cikkeink...

2. oldal / 3

<< Első < Előző 1 2 3 Következő > Utolsó >>