kedd, december 18, 2018
Text Size

A Fogyasztók Lapja készítőinek célja, hogy minél tudatosabb fogyasztók lépjenek fel a mindennapok jogügyletei során. Hírek, információk, tesztek, tippek és ötletek minden mennyiségben, melyek a fogyasztókat segítik és egyben védik.

Cikkek

Tárkeresési szolgáltatást kínáló német céggel egyezett meg az a fogyasztó, aki korábban éves előfizetést vásárolt. Korábban figyelmetlenségből nem nézte meg a szolgáltatás feltételeit, amelyet ha megtesz, láthatta volna, hogy ha nem mondja fel az előfizetést annak lejárta előtt hét nappal, az rögtön meghosszabbodik és leemelik a számlájáról a pénzt. Bővebben...

Az internet hatalmas előnyöket ad az online vásárolni kívánóknak, akiknek hatalmas piac áll a rendelkezésére. Elérhetik az Unióban az összes tagállam webáruházát, annak minden előnyével, így széles kínálatból, kedvező árakból tudnak válogatni. Többen azonban azért idegenkednek a vásárlástól, mert félnek, hogy probléma esetén nem fognak tudni fellépni a kereskedővel szemben. Bővebben...

Interneten adta meg az adatait a fogyasztó, később visszaéltek azokkal és a nevében kötöttek szerződéseket csalók egy hírközlési céggel. Döbbenten szerzett tudomást a kétszázezres, felgyűlt tartozásról, amelyet tőle követeltek, pedig ahhoz semmi köze nem volt. A szolgáltató nem állt vele szóba, de később a békéltető testület előtt meg tudtak egyezni, a követelést pedig törölték. Bővebben...

„Kétmillióért vettem autót…. használhatatlan volt. Nem működött a navigáció, a sebváltó is tönkrement. Panaszkodtam, elhajtottak és még csak jegyzőkönyvet sem vettek fel. Nagyon pipa lettem és a békéltető testülethez fordultam. Aztán az eljárásban a cég vállalta, hogy visszavásárolja a kocsit…” Bővebben...

Nem értett egyet a parkolási bírsággal a fogyasztó! A cég akkor is megbüntette, de a békéltetők előtt már visszavonta a büntetést. A telefonját sem javították meg? Békéltetőkkel ez is megoldódhat… Hogyan? Miért? Megfejtés itt… Bővebben...

További cikkeink...

2. oldal / 9

<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Következő > Utolsó >>

Napi Tipp

1. Mindig kérjük el a blokkot!

Ha később ugyanis a termék meghibásodik és szavatossági-jótállási igényt szeretnék a forgalmazóval szemben érvényesíteni, akkor a vásárlás tényét a blokkal tudjuk igazolni.

MEGNÉZEM

Szavazás

Részt vett-e valaha termékbemutatón?