szombat, február 16, 2019
Text Size

A Fogyasztók Lapja készítőinek célja, hogy minél tudatosabb fogyasztók lépjenek fel a mindennapok jogügyletei során. Hírek, információk, tesztek, tippek és ötletek minden mennyiségben, melyek a fogyasztókat segítik és egyben védik.

Cikkek

A német fogyasztó százharminc eurós repülőjegyet vásárolt, de sajnos közeli hozzátartozója halála miatt már nem tudott elutazni. A légitársaság a szerződéses feltételek szerint köteles lett volna visszautalni a jegy árát, azonban mégsem kapott visszatérítést. Végül a Budapesti Békéltető Testület segített az ügyben. Bővebben...

Belgiumból próbált reptéri transzfer-szolgáltatást előre lefoglalni az a fogyasztó, aki két hónappal később azt tervezte, hogy Magyarországra utazik. Át is utalta ennek az árát, 50 eurót, azonban később kiderült, mégsem tud elutazni. A cég azonban elutasította kérését, hogy visszautalja a vételárat, mondván, hogy az ÁSZF szerint hitelkártyás esetén nincs lehetőség. Bővebben...

Tárkeresési szolgáltatást kínáló német céggel egyezett meg az a fogyasztó, aki korábban éves előfizetést vásárolt. Korábban figyelmetlenségből nem nézte meg a szolgáltatás feltételeit, amelyet ha megtesz, láthatta volna, hogy ha nem mondja fel az előfizetést annak lejárta előtt hét nappal, az rögtön meghosszabbodik és leemelik a számlájáról a pénzt. Bővebben...

Az Egyesült Királyságból rendelt a fogyasztó egy táblagépet, azonban nem sokkal a kiszállítás után az teljesen tönkrement. Be sem kapcsolt, vagy ha addig eljutott, akkor a WIFI egyáltalán nem működött rajta. A vásárló már búcsút mondott a pénzének, amikor végül a békéltető testület előtt megoldódott a vita ingyen, gyorsan. Bővebben...

Az internet hatalmas előnyöket ad az online vásárolni kívánóknak, akiknek hatalmas piac áll a rendelkezésére. Elérhetik az Unióban az összes tagállam webáruházát, annak minden előnyével, így széles kínálatból, kedvező árakból tudnak válogatni. Többen azonban azért idegenkednek a vásárlástól, mert félnek, hogy probléma esetén nem fognak tudni fellépni a kereskedővel szemben. Bővebben...

További cikkeink...

2. oldal / 9

<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Következő > Utolsó >>

Napi Tipp

1. Mindig kérjük el a blokkot!

Ha később ugyanis a termék meghibásodik és szavatossági-jótállási igényt szeretnék a forgalmazóval szemben érvényesíteni, akkor a vásárlás tényét a blokkal tudjuk igazolni.

MEGNÉZEM

Szavazás

Részt vett-e valaha termékbemutatón?