szombat, február 16, 2019
Text Size

A Fogyasztók Lapja készítőinek célja, hogy minél tudatosabb fogyasztók lépjenek fel a mindennapok jogügyletei során. Hírek, információk, tesztek, tippek és ötletek minden mennyiségben, melyek a fogyasztókat segítik és egyben védik.

Cikkek

A békéltető testületek eljárásaik során számtalan fogyasztói panasszal szembesülnek. Az alábbiakban igyekeztünk összefoglalni a legtipikusabb fogyasztói panaszokat, és az azokkal kapcsolatos védekezési, megoldási lehetőségeket. Bővebben...

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény hatályos rendelkezései szerint, ha a vállalkozás a tanács ajánlásának nem tesz eleget, a békéltető testület - a fogyasztó nevének megjelölése nélkül - jogosult a jogvita tartalmának rövid leírását és az eljárás eredményét legkorábban az ajánlásnak a vállalkozás részére történt kézbesítésétől számított hatvan nap elteltével nyilvánosságra hozni. Bővebben...

A békéltető testületek hatáskörére, illetékességére, eljárására vonatkozó szabályokat a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény tartalmazza. A testületekre vonatkozó rendelkezések ide kattintva tekinthetőek meg.

A békéltető testületi eljárás lefolytatására irányuló kérelmet ide kattintva töltheti le.

A békéltető testületek elérhetőségeit megtalálja a "Bővebben" gombra kattintással.

Bővebben...

9. oldal / 9

<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Következő > Utolsó >>

Napi Tipp

1. Mindig kérjük el a blokkot!

Ha később ugyanis a termék meghibásodik és szavatossági-jótállási igényt szeretnék a forgalmazóval szemben érvényesíteni, akkor a vásárlás tényét a blokkal tudjuk igazolni.

MEGNÉZEM

Szavazás

Részt vett-e valaha termékbemutatón?