hétfő, október 22, 2018
Text Size

A Fogyasztók Lapja készítőinek célja, hogy minél tudatosabb fogyasztók lépjenek fel a mindennapok jogügyletei során. Hírek, információk, tesztek, tippek és ötletek minden mennyiségben, melyek a fogyasztókat segítik és egyben védik.

Cikkek

A technika tárhódításának hála szinte bármi elérhető nappalinkból, egyetlen kattintással. Így akár árut is vásárolhatunk, szolgáltatást is rendelhetünk anélkül, hogy kitettük volna a lábunkat a házból. Ezzel együtt természetesen nemcsak az egyszerűség és gyorsaság, hanem bizonyos veszélyek is járnak. Bővebben...


A békéltető testületek ügyei közül statisztikai adatok szerint előkelő helyen állnak az utazási szerződéssel kapcsolatos jogviták. Nézzük, melyek azok a kérdések, melyek számtalanszor elhangzottak különböző formában a békéltető testületek előtt, és mire kell figyelni szerződéskötéskor, utazáskor.

Bővebben...

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény hatályos rendelkezései szerint, ha a vállalkozás a tanács ajánlásának nem tesz eleget, a békéltető testület - a fogyasztó nevének megjelölése nélkül - jogosult a jogvita tartalmának rövid leírását és az eljárás eredményét legkorábban az ajánlásnak a vállalkozás részére történt kézbesítésétől számított hatvan nap elteltével nyilvánosságra hozni. Bővebben...

A békéltető testületek eljárásaik során számtalan fogyasztói panasszal szembesülnek. Az alábbiakban igyekeztünk összefoglalni a legtipikusabb fogyasztói panaszokat, és az azokkal kapcsolatos védekezési, megoldási lehetőségeket. Bővebben...

A békéltető testületi eljárás lefolytatására irányuló kérelmet ide kattintva töltheti le.

További cikkeink...

8. oldal / 9

<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Következő > Utolsó >>

Napi Tipp

1. Mindig kérjük el a blokkot!

Ha később ugyanis a termék meghibásodik és szavatossági-jótállási igényt szeretnék a forgalmazóval szemben érvényesíteni, akkor a vásárlás tényét a blokkal tudjuk igazolni.

MEGNÉZEM

Szavazás

Részt vett-e valaha termékbemutatón?