szombat, február 16, 2019
Text Size

A Fogyasztók Lapja készítőinek célja, hogy minél tudatosabb fogyasztók lépjenek fel a mindennapok jogügyletei során. Hírek, információk, tesztek, tippek és ötletek minden mennyiségben, melyek a fogyasztókat segítik és egyben védik.

Cikkek

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége a fogyasztói tudatosság javítása érdekében nyilvánosságra hozatalra került békéltető testületi ajánlásokból újabb esettanulmányokat állított össze. Az elektronikus brossúra keretében a szavatosság-jótállás, és a speciális értékesítési formák (üzleten kívüli értékesítés), valamint az egyéb, a fogyasztók által gyakran igénybe vett egyéb szolgáltatások témaköréből hoztunk szemelvényeket, jótanácsokkal-tanulságokkal ellátva, amelyek segítségével a fogyasztók a tudatos döntéshozatal jegyében köthetik meg a jövőben vonatkozó szerződéseiket. A brossúra ide kattintva tekinthető meg.

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége feltett célja, hogy a fogyasztókat közérthető formában ismertesse meg a békéltető testületi eljárással összefüggő tudnivalókkal. Ezért csokorba gyűjtöttük azokat a leggyakoribb kérdéseket - és azokra adott válaszokat -, amelyek valószínűsíthetően legelőször megfogalmazódnak bennük, legyen szó akár azokról, akik már részt vettek ilyen eljárásban vagy épp azon fogyasztókról, akik esetleg még nem hallottak a békéltető testületek intézményéről. Az összefoglaló anyag ide kattintva tekinthető meg.

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége kiemelt célja, hogy hozzásegítse a fogyasztókat jogaik érvényesítéséhez, ezért elektronikus brossúrát állított össze, amelyben békéltető testületi eljárásokkal kapcsolatos formanyomtatványok megfogalmazásában nyújt segítséget. Az ingyenes és gyors békéltető testületi eljárások igénybevételét elősegítő formanyomtatványok ide kattintva érhetőek el.

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége a fogyasztói tudatosság javítása érdekében - nyilvánosságra hozott békéltető testületi ajánlásokból - esettanulmányokat állított össze a szavatosság-jótállás, és a speciális értékesítési formák (üzleten kívüli értékesítés, távollevők között kötött szerződések) témaköréből, amelyek végén jótanácsokkal is ellátjuk a fogyasztókat. Az elkészített összefoglaló ide kattintva érhető el.

Kecskemét, Székesfehérvár, Debrecen, Miskolc – csak néhány azon megyeszékhelyek közül, amelyekből már több iskola is jelentkezett a Fogyasztóvédők Országos Egyesületének országos felhívására. Az Egyesület a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium támogatásával „Fogyasztóvédelmi Nap”-ot tart az intézményekben. Ennek keretében az iskolák osztályai egymással versengve és játékosan sajátítják el az alapvető fogyasztóvédelmi ismereteket.

Bővebben...

További cikkeink...

4. oldal / 9

<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Következő > Utolsó >>

Napi Tipp

1. Mindig kérjük el a blokkot!

Ha később ugyanis a termék meghibásodik és szavatossági-jótállási igényt szeretnék a forgalmazóval szemben érvényesíteni, akkor a vásárlás tényét a blokkal tudjuk igazolni.

MEGNÉZEM

Szavazás

Részt vett-e valaha termékbemutatón?