vasárnap, július 22, 2018
Text Size

A Fogyasztók Lapja készítőinek célja, hogy minél tudatosabb fogyasztók lépjenek fel a mindennapok jogügyletei során. Hírek, információk, tesztek, tippek és ötletek minden mennyiségben, melyek a fogyasztókat segítik és egyben védik.

Cikkek

A békéltető testület segítségével legalább a fele pénzt visszakapta. Önt is behúzták a csőbe? Bővebben...

A hivatal 2012. március 15-én jött létre, két korábbi szervezet, a Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal és a Magyar Élelmiszer-biztonsági Hivatal összevonásával, nyíltan célul tűzve ki, hogy így a teljes élelmiszerlánc felügyeletét ellátó szervezet jöjjön létre. Innen származik mottója is: „A termőföldtől az asztalig.”

Bővebben...

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége feltett célja, hogy a fogyasztókat közérthető formában ismertesse meg a békéltető testületi eljárással összefüggő tudnivalókkal. Ezért csokorba gyűjtöttük azokat a leggyakoribb kérdéseket - és azokra adott válaszokat -, amelyek valószínűsíthetően legelőször megfogalmazódnak bennük, legyen szó akár azokról, akik már részt vettek ilyen eljárásban vagy épp azon fogyasztókról, akik esetleg még nem hallottak a békéltető testületek intézményéről. Az összefoglaló anyag ide kattintva tekinthető meg.

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége a fogyasztói tudatosság javítása érdekében nyilvánosságra hozatalra került békéltető testületi ajánlásokból újabb esettanulmányokat állított össze. Az elektronikus brossúra keretében a szavatosság-jótállás, és a speciális értékesítési formák (üzleten kívüli értékesítés), valamint az egyéb, a fogyasztók által gyakran igénybe vett egyéb szolgáltatások témaköréből hoztunk szemelvényeket, jótanácsokkal-tanulságokkal ellátva, amelyek segítségével a fogyasztók a tudatos döntéshozatal jegyében köthetik meg a jövőben vonatkozó szerződéseiket. A brossúra ide kattintva tekinthető meg.

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége a fogyasztói tudatosság javítása érdekében - nyilvánosságra hozott békéltető testületi ajánlásokból - esettanulmányokat állított össze a szavatosság-jótállás, és a speciális értékesítési formák (üzleten kívüli értékesítés, távollevők között kötött szerződések) témaköréből, amelyek végén jótanácsokkal is ellátjuk a fogyasztókat. Az elkészített összefoglaló ide kattintva érhető el.

További cikkeink...

3. oldal / 9

<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Következő > Utolsó >>

Napi Tipp

1. Mindig kérjük el a blokkot!

Ha később ugyanis a termék meghibásodik és szavatossági-jótállási igényt szeretnék a forgalmazóval szemben érvényesíteni, akkor a vásárlás tényét a blokkal tudjuk igazolni.

MEGNÉZEM

Szavazás

Részt vett-e valaha termékbemutatón?